Terminai ir sąlygos

Terminai ir sąlygos

Index:

1 straipsnis - Sąvokų apibrėžimai
2 straipsnis - Bendrovės tapatybė
3 straipsnis - Taikymo sritis
4 straipsnis - Pasiūlymas
5 straipsnis - Sutartis
6 straipsnis - Teisė atsisakyti sutarties
7 straipsnis - Išlaidos atsisakymo teisės atveju
8 straipsnis - Atsisakymo teisės netaikymas
9 straipsnis - Kaina
10 straipsnis - Atitiktis ir garantija
11 straipsnis - Pristatymas ir vykdymas
12 straipsnis - Tęstinė vykdymo sutartis: trukmė, nutraukimas ir pratęsimas
13 straipsnis - Mokėjimas
14 straipsnis - Skundų nagrinėjimo tvarka
15 straipsnis - Ginčai
16 straipsnis - Papildomos ar kitokios sąlygos

1 straipsnis - Apibrėžtys

Šiose bendrosiose sąlygose vartojamos sąvokos apibrėžiamos taip:

  1. Atšalimo laikotarpis: laikotarpis, per kurį vartotojas gali pasinaudoti teise atsisakyti sutarties;
  2. Vartotojas: fizinis asmuo, kuris nesiverčia profesine ar verslo veikla ir su įmone sudaro nuotolinę sutartį;
  3. Diena: kalendorinė diena;
  4. Trumpalaikis sandoris: nuotolinė sutartis dėl kelių produktų ir (arba) paslaugų, kurių tiekimas ir (arba) pirkimas yra paskirstytas laike;
  5. Tvarioji laikmena: bet kokia laikmena, leidžianti vartotojui ar įmonei saugoti jam asmeniškai pateiktą informaciją, kuri turi būti saugoma taip, kad ateityje būtų galima susipažinti su informacija ir ją nepakeistą atgaminti. 
  6. Teisė atsisakyti sutarties: galimybė vartotojui per apsisprendimo laikotarpį atsisakyti nuotolinės sutarties;
  7. Modelis: pavyzdinė forma: pavyzdinė forma, kurią įmonė pateikia vartotojui ir kurią vartotojas gali užpildyti, kai nori pasinaudoti teise atsisakyti sutarties;
  8. įmonė: fizinis ar juridinis asmuo, kuris siūlo produktus ir (arba) paslaugas vartotojams nuotoliniu būdu;
  9. atstovaujamojo ryšio sutartis: sutartis, kuri sudaroma pagal įmonės organizuotą sistemą, naudojant vieną ar daugiau nuotolinio ryšio priemonių
  10. Transporto priemonės, skirtos nuotoliniam ryšiui: priemonės, kurios gali būti naudojamos sutarčiai sudaryti, kai vartotojas ir įmonė tuo pačiu metu nesusitinka toje pačioje vietoje
  11. Terminai ir sąlygos: šios bendrosios įmonės sąlygos.

2 straipsnis - įmonės tapatybė

BricksDirect B.V.
Elskensakker 30
5571 SK Bergeijk
Nyderlandai

Telefono numeris: +31 (0) 497 337145
paštas: info@bricksdirect.com

Mokėjimai eurais:
IBAN: NL20RABO0157845079
BIC: RABONL2U

Mokėjimai ne eurais:
IBAN: LT243250069022214753
BIC: REVOLT21

Nyderlandų prekybos rūmų numeris: 82350078
Olandijos PVM mokėtojo kodas: NL862429523B01
OSS registracijos numeris: NL862429523B01
Europos EORI numeris: NL862429523
Jungtinės Karalystės EORI numeris: GB075264014000
Norvegijos VOEC numeris: 2059924
Šveicarijos PVM mokėtojo kodas: CHE-198017361

3 straipsnis - Taikymo sritis

  1. Šios Taisyklės taikomos kiekvienam įmonės pasiūlymui ir bet kokiai nuotolinei sutarčiai ar užsakymui tarp įmonės ir vartotojo. 
  2. Prieš sudarant nuotolinę sutartį šių Taisyklių tekstas bus pateiktas vartotojui tokiu būdu, kad vartotojas galėtų jį lengvai išsaugoti patvariojoje duomenų laikmenoje. Jei tai nėra pagrįstai įmanoma, prieš sudarant nuotolinę sutartį, įmonė nurodys, kad su jomis galima susipažinti ir vartotojo prašymu jos bus išsiųstos nemokamai
  3. Jeigu nuotolinė sutartis sudaroma elektroniniu būdu, neatsižvelgiant į ankstesnę pastraipą ir prieš sudarant nuotolinę sutartį, šių sąlygų tekstas gali būti pateiktas vartotojui elektroninėmis priemonėmis taip, kad vartotojas galėtų lengvai jas išsaugoti patvariojoje laikmenoje. Jei tai pagrįstai neįmanoma, prieš sudarant nuotolinės prekybos sutartį bus nurodyta, kur galima rasti Sąlygas elektroninėmis priemonėmis ir kad vartotojo prašymu elektroninėmis priemonėmis ar kitu būdu jos bus išsiųstos nemokamai. 
  4. Pagal šias Taisykles ir sąlygas taikomos konkrečios produkto ar paslaugos sąlygos, antroji ir trečioji pastraipos taikomos mutatis mutandis, o vartotojas, esant prieštaringoms sąlygoms, visada gali remtis jam palankiausia taikytina nuostata. 
  5. Kai viena ar kelios šių sąlygų nuostatos yra visiškai ar iš dalies negaliojančios arba sunaikintos, sutartis ir likusi šių sąlygų dalis bei atitinkama nuostata bus pakeistos nuostata, kuri kiek įmanoma labiau padengia pradinę nuostatą. 
  6. Situacijos, kurių nereglamentuoja šios sąlygos, turėtų būti vertinamos "pagal šių sąlygų dvasią"
  7. Jeigu trūksta aiškumo ir aiškumo dėl vienos ar kelių mūsų Sąlygų nuostatų aiškinimo ar turinio, turi būti paaiškinta "tot dvasia" šių Sąlygų.

4 straipsnis - Pasiūlymas

  1. Jeigu pasiūlymas galioja ribotą laiką arba jam taikomos tam tikros sąlygos, tai bus aiškiai nurodyta.
  2. Siūlymas internetinėje parduotuvėje yra neįpareigojantis. Įmonė turi teisę keisti ir pritaikyti pasiūlymą.
  3. Siūlyme pateikiamas išsamus ir tikslus siūlomų produktų ir (arba) paslaugų aprašymas. Aprašymas yra pakankamai išsamus, kad vartotojas galėtų kuo geriau tinkamai įvertinti pasiūlymą. Jei įmonė naudoja iliustracijas, jos teisingai atspindi siūlomus produktus / paslaugas. 
  4. Visos pasiūlyme pateiktos nuotraukos, specifikacijos ir duomenys yra orientaciniai ir negali būti pagrindas kompensacijai ar sutarties nutraukimui
  5. Kiekviename pasiūlyme pateikiama tokia informacija, kad vartotojui būtų aišku, kokios teisės ir pareigos atsiranda priėmus pasiūlymą. Tai visų pirma susiję su: 
    • kaina su mokesčiais už pristatymą Europos Sąjungoje, Lichtenšteine, Norvegijoje, Jungtinėje Karalystėje ir Šveicarijoje, kaina be mokesčių už pristatymą už Europos Sąjungos, Lichtenšteino, Norvegijos, Jungtinės Karalystės ir Šveicarijos ribų;
    • visų siuntimo išlaidų aukštį;
    • sutarties sudarymo būdą ir veiksmus, kurių tam reikės;
    • tai, ar taikoma teisė atsisakyti sutarties;
    • mokėjimo, pristatymo ir sutarties ar užsakymo vykdymo tvarką;
    • paskutinį pasiūlymo priėmimo terminą arba laikotarpį, per kurį įmonė garantuoja pasiūlytą kainą;
    • atstovaus ryšio tarifas, jei išlaidos už naudojimąsi nuotolinio ryšio priemonėmis apskaičiuojamos remiantis kitu pagrindu nei bazinis mokestis už naudojamas ryšio priemones;
    • ar sutartis pateikiama po jos sudarymo, ir jei taip, kaip vartotojas gali su ja susipažinti;
    • tai, kaip vartotojas gali ištaisyti pagal sutartį pateiktą informaciją iki sutarties sudarymo;.
    • kitomis kalbomis, be olandų , gali būti sudaryta sutartis;
    • elgesio kodeksas, kurio įmonė turi laikytis, ir nurodymai, kur vartotojas gali rasti skaitmeninį elgesio kodeksą;
    • Minimali nuotolinės sutarties trukmės sandorio trukmė.

5 straipsnis - Sutarties sudarymas

  1. Sutartis sudaroma pagal šio straipsnio 4 dalies nuostatas, sudaroma tuo metu, kai vartotojas priima pasiūlymą ir laikosi atitinkamų sąlygų.
  2. Jeigu vartotojas priėmė pasiūlymą elektroniniu būdu, patvirtina įmonei elektroninėmis priemonėmis nedelsdamas užsakymo gavimą. Kol įmonė nepatvirtina užsakymo, vartotojas gali nemokamai atsisakyti sutarties arba ją nutraukti.
  3. Jeigu sutartis sudaroma elektroniniu būdu, įmonė imasi tinkamų techninių ir organizacinių priemonių, kad užtikrintų elektroninį duomenų perdavimą, ir užtikrina saugią interneto aplinką. Jei vartotojas gali atsiskaityti elektroniniu būdu, įmonė imsis tinkamų saugumo priemonių.
  4. Įmonė, laikydamasi teisės aktuose nustatytų rėmų, gali pasidomėti vartotojo galimybėmis įvykdyti mokėjimo įsipareigojimus, taip pat faktais ir veiksniais, kurie yra svarbūs atsakingam nuotolinės sutarties sudarymui. Jei įmonė, remdamasi šiuo tyrimu, turi rimtų priežasčių nesudaryti sutarties, ji turi teisę atsisakyti užsakymo arba pareikalauti specialių sąlygų.
  5. Įmonė prie produkto ar paslaugos raštu arba tokiu būdu, kad vartotojas galėtų ją išsaugoti prieinamoje patvariojoje laikmenoje, prideda šią informaciją:
    a. įmonės verslo vietos adresą;
    b. sąlygas, kuriomis vartotojas gali pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, ir būdą, kuriuo jis gali pasinaudoti šia teise, arba aiškų pareiškimą dėl teisės atsisakyti sutarties atėmimo;
    c. informaciją apie esamą garantinį aptarnavimą ir garantijas;
    d. šių įrašytų duomenų 4 straipsnio 3 dalyje nurodytas sąlygas, išskyrus atvejus, kai įmonė šiuos duomenis vartotojui pateikė dar iki sutarties vykdymo;
    e. sutarties nutraukimo reikalavimus, jeigu sutartis sudaryta ilgesniam nei vienerių metų laikotarpiui arba neapibrėžtam laikui.
  6. Terminuoto sandorio atveju ankstesnė pastraipa taikoma tik pirmajam pristatymui. 
  7. Kiekviena sutartis ar užsakymas sudaromas su sąlyga, kad bus pakankamai produktų.

6 straipsnis - Teisė atsisakyti sutarties

Produktų pristatymas:

  1. Pirkimo atveju vartotojas turi galimybę per 14 dienų nutraukti sutartį nenurodydamas priežasties. Šis laikotarpis prasideda kitą dieną po to, kai vartotojas arba vartotojo paskelbtas atstovas gauna visus produktus.
  2. Atsvarstymo laikotarpiu vartotojas turi rūpestingai elgtis su gaminiu ir pakuote. Jis išpakuos arba naudos gaminį tik tiek, kiek tai būtina siekiant įvertinti, ar jis nori pasilikti gaminį. Jei jis pasinaudos teise atsisakyti sutarties, gaminį ir, jei tai pagrįstai įmanoma, originalios būklės ir pakuotę grąžins įmonei, laikydamasis įmonės pateiktų pagrįstų ir aiškių nurodymų. 
  3. Jei vartotojas nori pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, jis privalo apie tai pranešti įmonei per 14 dienų nuo visų produktų gavimo dienos. Vartotojas tai gali padaryti naudodamas standartinę formą. Vartotojui pareiškus norą pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, vartotojas per 14 dienų turi grąžinti gaminį įmonei. Vartotojas turi įrodyti, kad produktai grąžinti laiku, pavyzdžiui, pateikdamas pašto siuntos pristatymo įrodymą. 
  4. Jeigu vartotojas, pasibaigus šio straipsnio 2 ir 3 dalyse nurodytam įstatymo nustatytam terminui, nepareiškė noro pasinaudoti teise atsisakyti sutarties arba produktas nebuvo grąžintas įmonei, pardavimas laikomas įvykusiu. 
  5. Paslaugų teikimas:
    1. Teikiant paslaugas, vartotojas gali nutraukti sutartį nenurodydamas priežasties per 14 dienų nuo sutarties sudarymo.
    2. Norėdamas pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, vartotojas informuoja įmonę pagal įmonės pateiktus pagrįstus ir aiškius nurodymus.

7 straipsnis - Išlaidos atsisakymo teisės atveju

  1. Vartotojui pasinaudojus teise atsisakyti sutarties, visos grąžinimo išlaidos tenka vartotojui. 
  2. Jeigu vartotojas sumokėjo tam tikrą sumą, įmonė užtikrina, kad per 14 dienų po to, kai vartotojas pareiškė norįs pasinaudoti savo teise, .vartotojui būtų grąžinta visa suma. Vartotojas turi įrodyti, kad pristatytos prekės yra grąžintos, pavyzdžiui, pateikdamas pašto siuntos pristatymo įrodymą

8 straipsnis - Teisės atsisakyti sutarties netaikymas

  1. Įmonė gali atimti iš vartotojo teisę atsisakyti sutarties tiek, kiek numatyta šio straipsnio 2 ir 3 dalyse. Het teisės atsisakyti sutarties atėmimas galioja tik tuo atveju, jeigu įmonė tai aiškiai nurodo pasiūlyme, bent jau prieš sudarant sutartį.
  2. Atšaukti teisę atsisakyti sutarties galima tik dėl produktų:
    a. kuriuos įmonė sukūrė pagal vartotojo specifikacijas;
    b. kurie yra aiškiai asmeninio pobūdžio;
    c. kurių negalima grąžinti dėl jų pobūdžio;
    d. kurie greitai genda arba tampa absoliutūs;
    e. Kurių kaina priklauso nuo finansų rinkos, kuriai įmonė neturi jokios įtakos, svyravimų;
    f. Atskiriems laikraščiams ir žurnalams;
    g. Garso ir vaizdo įrašams bei kompiuterių programinei įrangai, kurių plombą pažeidė vartotojas;
    h. Higienos prekėms, kurios yra užplombuotos ir kurių plombą pažeidė vartotojas. 
  3. Atšaukti teisę atsisakyti sutarties galima tik dėl paslaugų:
    a. Dėl apgyvendinimo, transporto, restorano ar laisvalaikio paslaugų, kurios turi būti suteiktos tam tikrą dieną arba per tam tikrą laikotarpį;
    b. Paslaugų, kurių teikimas su aiškiu vartotojo sutikimu pradėtas dar nepasibaigus "atšaldymo" laikotarpiui;
    c. Lažybų ir loterijų.

9 straipsnis - Kaina

  1. Pasiūlyme nurodytu laikotarpiu siūlomų produktų/paslaugų kainos nedidėja, išskyrus kainų pokyčius dėl PVM tarifų pasikeitimo.
  2. Priešingai nei nurodyta ankstesnėje pastraipoje, įmonė gali siūlyti produktus, kurių kainos priklauso nuo finansų rinkos svyravimų, nepriklausančių nuo įmonės valios, su kintamomis kainomis. Šie svyravimai ir faktas, kad kainos yra kintamos, bus nurodyti pasiūlyme.
  3. Kainas didinti per 3 mėnesius nuo sutarties sudarymo leidžiama tik tuo atveju, jei tai lemia įstatyminės nuostatos ar nuostatai. 
  4. Kainų didinimas praėjus 3 mėnesiams po sutarties sudarymo leidžiamas tik tuo atveju, jei dėl to iš anksto susitarta su įmone ir: 
    a. jie yra įstatyminių reglamentų ar nuostatų rezultatas; arba
    b. vartotojas turi teisę nutraukti sutartį tą dieną, kai įsigalioja kainų padidinimas.
  5. Prekių ar paslaugų pasiūlyme nurodytos kainos yra su PVM siuntimui Europos Sąjungos, Lichtenšteino, Norvegijos, Jungtinės Karalystės ir Šveicarijos ribose, prekių ar paslaugų pasiūlyme nurodytos kainos be PVM siuntimui už Europos Sąjungos, Lichtenšteino, Norvegijos ribų. , Jungtinėje Karalystėje ir Šveicarijoje.
  6. Visos kainos gali būti nurodytos su spausdinimo klaidomis. Įmonė neatsako už spausdinimo klaidas. Dėl spausdinimo klaidų
  7. įmonė neįsipareigoja pristatyti gaminio pagal neteisingą kainą.

10 straipsnis - Atitiktis ir garantija

  1. Įmonė garantuoja, kad het produktai ir (arba) paslaugos atitinka sutartį, pasiūlyme nurodytas specifikacijas, pagrįstus patikimumo ir (arba) tinkamumo naudoti reikalavimus ir sutarties sudarymo dieną galiojančią teisinę nuostatą ir (arba) Vyriausybės nutarimus. Jei susitarta, įmonės taip pat pareiškia, kad produktas tinka naudoti ne tik įprastai. 
  2. Įmonės, gamintojo ar importuotojo garantija nekeičia teisėtų teisių ir reikalavimų, kuriuos vartotojas gali pareikšti pagal sutartį su įmone. 
  3. Apie bet kokius pristatytų gaminių defektus ar netinkamus gaminius reikia pranešti įmonėms raštu per X dienų / savaičių nuo pristatymo. Gaminiai turi būti grąžinami originalioje pakuotėje ir naujos būklės. 
  4. Įmonės garantinis laikotarpis atitinka gamyklos garantinį laikotarpį. Įmonė neatsako už galutinį gaminių tinkamumą kiekvienam individualiam vartotojo taikymui, taip pat už bet kokius patarimus, susijusius su gaminių naudojimu ar taikymu. 
  5. Garantija netaikoma, jei:
    • Trečiosios šalys ir (arba) vartotojas pristatytas prekes taisė ir (arba) modifikavo;
    • Pristatyta prekė buvo veikiama neįprastomis aplinkybėmis arba su ja buvo elgiamasi kitaip nerūpestingai arba nesilaikant įmonės ir (arba) ant pakuotės pateiktų nurodymų.
    • Visiškai ar iš dalies nekokybiškos yra dėl taisyklių, kurių Vyriausybė paprašė ar paprašys dėl panaudotų medžiagų pobūdžio ar kokybės.

11 straipsnis - Pristatymo ir vykdymo tvarka

  1. Įmonė imsis visų įmanomų atsargumo priemonių priimdama ir vykdydama ir (arba) pristatydama užsakymus ir paslaugas
  2. Pristatymo vieta yra adresas, kurį vartotojas nurodė įmonei. 
  3. Priimti užsakymai bus išsiųsti nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 30 dienų nuo pranešimo apie užsakymą, nebent vartotojas būtų davęs sutikimą, kad būtų laikomasi ilgesnio pristatymo termino. Jei pristatymas vėluoja arba jei užsakymas neįvykdomas arba įvykdomas tik iš dalies, vartotojas gaus pranešimą ir turi teisę nutraukti sutartį be jokių sankcijų.
  4. Visi pristatymo terminai yra orientaciniai. Termino viršijimas nesuteikia vartotojui teisės į kompensaciją.
  5. Nutraukus sutartį pagal šio straipsnio 3 dalį, įmonė grąžina vartotojui sumą, kurią jis jau sumokėjo, kaip galima greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo sutarties nutraukimo.
  6. Jeigu paaiškėja, kad užsakyto produkto pristatyti neįmanoma, įmonė stengsis pateikti pakaitinį produktą. Ne vėliau kaip pristatant prekę bus pranešta, kad pristatytas pakaitinis gaminys. Esant pakaitiniams gaminiams negalima atmesti teisės atsisakyti sutarties. Grąžinimo siuntimo išlaidas padengia įmonė.
  7. Produktų sugadinimo ir (arba) praradimo rizika tenka įmonei iki pat jų pristatymo vartotojui momento, nebent aiškiai susitarta kitaip. Iki pristatymo įsipareigojimo įmonė įvykdo, kai užsakymas vieną kartą pasiūlomas vartotojui.

12 straipsnis - Trukmės sandoriai: trukmė, atšaukimas ir pratęsimas

Atšaukimas

  1. Jeigu vartotojas sudarė neterminuotą sutartį, kuri apima reguliarų produktų (įskaitant elektros energiją) tiekimą, jis bet kada gali ją nutraukti pagal galiojančias sutarties nutraukimo taisykles ir apie tai įspėjęs ne vėliau kaip prieš vieną mėnesį.
  2. Vartotojas, sudaręs terminuotą sutartį, kuri apima reguliarų produktų (įskaitant elektros energiją) ar paslaugų tiekimą, bet kuriuo metu iki nustatyto laikotarpio pabaigos gali nutraukti sutartį pagal taikomas sutarties nutraukimo taisykles ir įspėjęs ne vėliau kaip prieš vieną mėnesį.
    • Vartotojas gali dėl ankstesnėse dalyse minėtų sutarčių: 
    • nutraukti sutartį ir neapsiriboti jos nutraukimu tam tikru laiku arba per tam tikrą laikotarpį;
    • atšaukti bent jau tokiu pat būdu, kokiu jis jas sudarė;
    • atšaukti tokį patį įspėjimo terminą, kokį įmonė yra nustačiusi sau.

Atnaujinimas

  1. Vartotojo, kuris buvo sudaręs sutartį tam tikram laikotarpiui, kuris apima reguliarų produktų (įskaitant elektros energiją) ar paslaugų tiekimą, sutartis negali būti automatiškai pratęsta ar atnaujinta tam tikram laikotarpiui. 
  2. Nepriklausomai nuo ankstesnės dalies, sutartis, sudaryta tam tikram laikotarpiui, kuris apima reguliarų dienraščių ar savaitinių laikraščių ir žurnalų pristatymą, gali būti automatiškai pratęsta tam tikram, ne ilgesniam kaip trijų mėnesių laikotarpiui, jeigu vartotojas turi galimybę nutraukti pratęstą sutartį pasibaigus pratęsimo terminui, apie tai pranešęs prieš vieną mėnesį. 
  3. Terminuota sutartis, apimanti reguliarų produktų (įskaitant elektros energiją) ar paslaugų tiekimą, gali būti pratęsta neterminuotam laikotarpiui tik tuo atveju, jei vartotojas gali bet kuriuo metu nutraukti sutartį, įspėjęs ne vėliau kaip prieš vieną mėnesį, o sutartis, apimanti reguliarų, bet rečiau nei kartą per mėnesį, dienraščių, savaitraščių ir žurnalų pristatymą, - ne vėliau kaip prieš tris mėnesius.
  4. Terminuota sutartis, kuri apima bandomųjų ar įvadinių dienraščių, savaitraščių ir žurnalų pristatymą (bandomoji ar įvadinė prenumerata), baigsis automatiškai ir nebus automatiškai tęsiama pasibaigus bandomajai ar įvadinei prenumeratai.

Trukmė

  1. Sutartis, kurių trukmė ilgesnė nei vieneri metai, gali būti nutrauktos po vienerių metų bet kuriuo metu ir įspėjus ne vėliau kaip prieš vieną mėnesį, nebent protingumas ir sąžiningumas yra prieštaravimas nutraukti sutartį anksčiau sutartos trukmės.

13 straipsnis - Mokėjimas

  1. Jeigu nesusitarta kitaip, vartotojo mokėtinos sumos turi būti sumokėtos per 7 darbo dienas po atšaldymo laikotarpio ex 6 straipsnio 1 dalis. Jei sudaroma sutartis dėl paslaugų teikimo, sumos turi būti sumokėtos per 7 darbo dienas po to, kai vartotojas gavo sutarties patvirtinimą.
  2. Vartotojas turi pareigą nedelsdamas pranešti įmonei apie pateiktų ar nurodytų mokėjimo duomenų netikslumus.
  3. Nesumokėjimo atveju, atsižvelgiant į teisės aktuose nustatytus apribojimus, įmonė turi teisę iš anksto sumokėti vartotojui pagrįstų išlaidų, kurias reikia priskaičiuoti.

14 straipsnis - Skundų nagrinėjimo procedūra

  1. Įmonė turi skundų nagrinėjimo tvarką ir nagrinėja skundus užpildydama skundų nagrinėjimo tvarką.
  2. Skundai dėl sutarties ar užsakymo vykdymo turi būti išsamiai ir aiškiai aprašyti ir pateikti įmonei per 7 dienas po to, kai vartotojas nustatė trūkumus.
  3. Skundai išnagrinėjami per 14 dienų nuo jų gavimo dienos. Jei skundo nagrinėjimas užtrunka ilgiau, įmonė per 14 dienų atsako į skundą, pateikdama pranešimą apie jo gavimą ir nurodydama, kada vartotojas gali tikėtis išsamesnio atsakymo.
  4. Jeigu skundo nepavyksta išspręsti bendromis konsultacijomis, kyla ginčas, kuris gali būti sprendžiamas ginčo teisenos tvarka.
  5. Skundų, kurių nepavyksta išspręsti bendromis konsultacijomis, atveju vartotojas turi galimybę kreiptis į Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl). Stichting WebwinkelKeur tarpininkaus nemokamai. Jei po tarpininkavimo nepavyksta rasti sprendimo, vartotojas turi galimybę pateikti skundą "Stichting GeschilOnline"; "Stichting GeschilOnline" sprendimas yra privalomas. Vartotojas ir įmonė sutinka su šiuo privalomu sprendimu. Ginčo pateikimas arbitražui nėra nemokamas. Vartotojas turi apmokėti arbitražo išlaidas. Be to, ES gyvenantys gyventojai gali pasinaudoti Europos ginčų sprendimo platforma ir pateikti skundą, kad būtų pasiektas neteisminis susitarimas. Šią platformą galima rasti adresu http://ec.europa.eu/odr , tačiau patariame pirmiausia susisiekti su "Stichting WebwinkelKeur".
  6. Skundas nesustabdo įmonės įsipareigojimų vykdymo, nebent įmonė raštu nurodo kitaip.
  7. Jei vartotojo skundas yra pagrįstas, įmonė turi galimybę nemokamai pakeisti arba pataisyti pristatytus gaminius.

15 straipsnis - Ginčai

  1. Ginčams, sutartims ir užsakymams taikoma tik Nyderlandų teisė, net jei vartotojas gyvena užsienyje.
  2. Vienos pirkimo-pardavimo konvencija netaikoma.

16 straipsnis - Papildomos ar kitokios sąlygos

Papildomos nuo šių bendrųjų sąlygų nukrypstančios sąlygos neturi pakenkti vartotojui ir turi būti užfiksuotos raštu arba tokiu būdu, kad vartotojas galėtų jas saugoti prieinamu būdu patvariojoje laikmenoje.